Web Hosting Budget. Say WOW!!!

Sementara menunggu masuknya waktu subuh, admin rasa nak kongsi tips - tips yang berguna untuk para bloggers dan para peniaga diluar sana, Kita sekarang sedia maklum Facebook dah tak macam dulu ok. Tiap post kita hanya kawan rapat ja akan dapat tengok semua. Nak semua tengok, Klik ja butang promote (berbayar ok)

Di sini admin nak kongsi la sikit perihal hosting murah kat malaysia nih, Admin tertarik ngan awek cun yang jadi model tu jer, disamping harga hosting yang murah, so kita tengaok berapa rendah harga hosting kat situ.

http://jomhosting.net/



Ok ni lah dia hosting yang admin jumpa setakat ni paling murah dalam malaysia,
Dari pakej ekonomi sampai la ke dedicated server,
Ekonomi just RM25 / setahun.. murah kan..

Tiap- tiap yang murah sure la ada kekurangan kan. Kelebihan ialah untuk permulaan perniagaan atau syok sendiri web site, x da masalah.
Bandwith seperti yang kita sedia maklum standard la malaysia memang antara negara IT yang bandwithnya paling mahal,. (SORRY MALAYSIA)

Untuk blogger digalakkan pakai domain sendiri sebab popular mana pown blog kita, masih lagi HAK MILIK ABADI GOOLE. Bila2 masa ja GOOGLE boleh delete.
untuk itu adalah lebih selamat ada domain sendiri kan, Lebihnya ada domain dan site sendiri untuk peniaga kecil-kecilan kat FB tu. Boleh buat e-chart kat site sendiri, So urusan order, pembayaran semua jadi mudah.

Ini tidak ada kena mengena dengan sistem Affiliate, Ikhlas Admin nak share info ni bersama.
Kalau ada yang ada lagi murah boleh share kat sini.
Sharing is Loving,

Admin.
Worried about the economy?Lose those worries by adding a second paycheck with Strong Future International. Get started FREE.
www.sfi4.com/12143230/FREE


Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...