Asalnya Aku X nak.....


Assalamualaikum Wbth.
Admin nak mohon maaf atas posting2 sebelum ini. Bukan apa, admin panas sangat dengar baca2 entri yang sesetengah orang tu tulis. ye la. dia ja yang betul , orang lain tak. Tapi bila kita soal balik, tahu tak hukum bawak fitnah, pandai pulak menjawab, kita bukan nabi, x perfect. Dah tu asal ko bawak benda yang x pasti, jawab simple, aku ikut jer..

Sebelum byk dosa admin buat, admin mohon maaf sekali lagi, untuk adik2 yang baru nak menongkat kaki ke alam politik, berhati2 lah, jgn dikudakan sesuka hati. Jangan jadi Lalang.

Admin ni jenis sporting,. time pilihanraya, admin boleh pergi lepak 2 2 markas, x ada masalah tapi jgn cari masalah. Admin dah penat lalui asam garam politik, dan bila sampai satu tahap kita terpaksa menghalalkan cara demi politik, Admin berhenti di situ sahaja, baik dari mana2 puak pown.

Admin orang kampung, bukan budak bandar, tapi admin dah penah lalui kesusahan hidup, lihat pengorbanan warga2 tua, arwah2 moyang. Dan admin tersentuh...

Jika moyang kita yang ilmu agamanya memperjuangkan Malaysia untuk aman. Kenapa kita yang muda lagi daif tentang agama hanya melakukan apa yang disuruh oleh pemimpin Bukan olehNYA.

Ingatlah. Manusia takkan puas andai diberi semua kebebasan yang ada di muka bumi ini. Lumrah manusia. Kebebasan apa lagi yang nak dituntut. Kezaliman apa yang disebut. Kefatwaan apa yang disanjung. Jangan menang sorak kampung tergadai. Jangan kerana Parti agama mu terbarai. Jangan Dek nafsu Imanmu Longlai, Dan jangan kerana MATLAMATMU. Kamu MENGHALALKAN Cara.

Wassalam.

P/s : Ingatlah, Kemerdekaan sukar dicapai tapi senang dicincai...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...