Autoblogwalking. Kerja Senang Untuk Blogger


Assalamualaikum wbth dan salam sejahtera,
Original idea nih.. setelah menelaah cikit2. So kalau ada kurang2 tu tolong betulkan yer.

Autoblogwalking.. apa benda nih. semua dah tahu kan. Sampai ada yang buat bisnes sebab benda nih. Jual untuk beberapa tempoh untuk beberapa ringgit, Sebenarnya yang free pun banyak tapi kena berhati2.

Ni cara senang nak blogwalking dan dapat trafik kan untuk blog kita. Bagi shah benda tu bukan isu besar, sebab trafik yang diberikan adalah nyata ataupun UV kita akan meningkat walaupun yang melawat itu menggunakan autoblogwalking, tapi yang iklan2 atau buat duit dengan blog tak berapa suka la kan.

Untuk pengetahuan semua disebabkan wujudnya autoblogwalking inilah yang menyebabkan para nuffnanger sukar untuk mendapat BE dari pihak nuffnangs, hehe. sebab saingan makin sengit kot.

Dan  untuk yang menggemari autoblogwalking, pastikan software yang digunakan itu benar - benar selamat, Jangan sebab nak kerja mudah, ada ja nanti kita hilang. Kenapa shah cakap macam tu? Ting...

Sebabnya ialah, lepas baca entri rakan blogger SERI yang ada menyebut pasal autoblogwalking ni. Ye lah budak baru dlm dunia blog.. mulalah mencari. dan jumpa banyak.. tapi apa yang terkezut ialah kebanyakan perisian autoblogwalking mempunyai backdoor. huhu.. buat software untuk jerat blogger. haha.

Yang tak tahu macam mana nak HEX atau detect backdoor nih. sebelum guna apa2 perisian boleh online scan kat sini http://vscan.novirusthanks.org/

Itu sahaja entri shah yang tak seberapa.
Kalau ada komen yang memberangsangkan nanti shah kongsi cara nak dapatkan trafik 200+ hanya dengan posting entri.

Komen jangan x komen na. Budak noob mintak tunjuk ajar.

2 comments

nice sharing..tak tahu langsung pun boleh buat autoblogwalking ni

Reply

ada 2 3 orang blogger yang masuk lam blog ni pakai benda tu.. senang ja nak detect. kita pegi cbox mana pown mesej dia sama ja semua..
tapi cam shah pesan kat atas la.. takut kena yang ada backdoor.

Reply

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...