Buat Duit Online Dengan Program SFI




Assalamualaikum wbth.

Apa itu SFI dari hati Admin.


SFI membawa maksud SFI (Strong Future International) Marketing Group yang dilancarkan pada tahun 1998.
Yang bermula hanya dengan 1 produk dan sekarang mencecah 66000 produk yang berkembang setiap hari.

Apa yang menariknya pada admin, kita tidak perlu untuk melabur untuk menjana pendapatan disini, jika dibandingkan dengan sistem marketing affiliate yang lain di mana kita terpaksa melaburkan hampir rm200 atau pun lebih. Terlalu banyak program affiliate yang tumbuh pada masa kini seperti viral shoot,  tetapi semua itu mewajibkan kita membeli produk dari syarikat penerbit atau kita akan kehilangan status kita. Hilangnya status bermakna tiada komisen untuk anda.

Di SFI anda akan diajar cara untuk mendapatkan wang secara percuma, terbaik dari sebuah syarikat yang sah berdaftar bukan. Bayangkan masa kini, jika anda inginkan pendapatan secara online, anda terpaksa membeli ebooks training yang berharga RM 30. keberkesanannya? Tak juga berhasil kan. Rugi duit beli sahaja, Tapi di SFI semua ini diberikan percuma dengan bimbingan terus dari Gery Carson pakar internet marketing dunia, 

Di sini anda akan diajar bagaimana menjadi seorang leader atau team leader yang terbaik. Dan team leader juga perlu bekerja keras bersama pasukannya untuk mencapai komisen tertinggi.

OK tu sejarahnya. Ini pula cara bagaimana sistem ini beroperasi, OK. disini kita semua berpeluang menjana pendapatan dengan menjual produk2 dari tripleclicks ataupun ECA2 yang berdaftar. Diingatkan juga semua produk berdaftar mestilah mempunyai syarikat berdaftar, so x akan yimbul masalah scam dan sebagainya.

Kita boleh sahaja mempromosikan mana mana produk yang kita jangka mendapat sambutan yang hangat dan memenuhi kehendak pasaran. Dan yang paling menguntungkan jika kita mempunyai produk sendiri itu adalah lebih baik kerana kita akan mencapai tahap pemasaran seluruh dunia. Yang Terbaiknya SFI ialah sambil anda mendapat komisen dari produk - produk yang dijual, anda akan menjana VP (Versa Point) secara tidak langsung bagi produk yang berkaitan. Komisen dari SFI adalah berdasarkan VP anda. (ini tidak termasuk dengan pendapatan jualan produk anda)

Untuk meningkatkan komisen anda, kerja sepasukan adalah amat penting, Downline yang aktif akan menjana lebih pendapatan. Downline melalui csa dan direct sponsor sama pentingnya untuk menjana pendapatan berpanjangan.
Anda tidak akan gagal dalam SFI melainkan anda berputus asa.

Untuk maklumat lanjut anda boleh klik pada banner diatas dan dibawah.

1 - Tiada paksaan untuk menyertai dan keluar (berhenti / give up)
2 - Tiada modal yang akan dikenakan untuk meyertai program ini
3 - Ikut peraturan dan anda akan berjaya 
4 - Sentiasa Ikuti Forum untuk tips2 berguna.

Sekian sahaja dari Admin.
Semoga semua berjaya.

KLIK BANNER DI BAWAH UNTUK PENDAFTARAN

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...