HOT!!! Isteri minta Cerai kerana Kemaluan Suami Kecil



TAIWAN - Mahkamah Tinggi Taiwan meluluskan perceraian seorang wanita berusia 52 tahun gara-gara penis sang suami panjangnya hanya sebesar lima sentimeter (cm).

Wanita yang diketahui bernama Zhang ini merasa zakar sang suami yang berusia 55 tahun tidak dapat memuaskan gairahnya. Demikian seperti dilansir International Business Times, Selasa (19/3/2013).

Tidak hanya itu, pegawai negeri sipil (PNS) di Taiwan ini menuduh sang suami juga impoten. Keadaan tersebut, membuat sang suami yang juga PNS itu, serta bermarga Zhou, telah gagal memenuhi tanggungjawabnya sebagai seorang suami.

"Penisnya sangat kecil, seperti punya anak kecil, panjangnya hanya lima cm. Kami tidak pernah berhubungan seks sepanjang perkahwinan," demikian didedahkan sang wanita.

Selain itu, wanita itu menyebut, jika suaminya gagal mematuhi perjanjian bersama yang telah mereka buat untuk melakukan hubungan intim tiga kali seminggu.

Pasangan yang berasal dari Taipei ini bertemu satu sama lain melalui seorang kawan pada Julai 2008. Mereka sempat memutuskan tinggal bersama selama lima bulan sebelum akhirnya berkahwin.

2 comments

macam tak logik jer.. hahaha...

Reply

takot lain kali ada peraturan pulak nak periksa sebelum akadnikah...

Reply

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...