Blogwalking Dan Cerita Disebaliknya


Assalamualaikum wbth dan Salam 1 malaysia.
Hari ni shah nak cerita la sikit pasal blogwalking dan cerita2 yang x bape best sgt pown pasal blogwalking.

Alhamdulillah shah tgk rakan2 blogger yang selalu shah jalan semuanya ok. Terima Kasih semua sebab support blogger baru yang serba kekurangan ini.

So nak cerita kisah pilih bulu, kadang2 tu kita jenguk blog dia 2 3 kali sehari siap isi tabung, tapi dia x penah singgah kat blog kita. penah terjadi kat korang x? hehe. tapi bila kita blogwalking kat blog kroni2 dia ada ja kat situ kan. Sure ada yang terasa nih, biarla yang terasa, sekurang2nya blogger bebas menyuarakan pendapat, Blogwalking ialah win win situation, so kalau kita ja nak win, x boleh la, kesian blogger2 lain.

Apa pendapat korang yang selalu blogwalking tapi yang korang kunjung x kunjung balik, Frust, kecewa, ada rasa nak bunuh diri, jgn la...
Kita kadang2 kena faham bloggers juga ada kerja di dunia nyata, maybe busy uruskan hal rumah tangga, ada yang kena pegi meeting, ada yang kena outing, So kita mestilah tetap pada pendirian, as long saya seorang blogwalking, x kira dapat balasan atau tidak saya akan tetap blogwalking, ceeee waaaahhh. pandai ko ckp. kuikuikui..

So untuk elak tu terjadi. sbb tu la dalam chat box shah ada letakkan garis putus2 check / revisit, itu maknanya kita akan senang tau mana yang belum kita ronda lagi.. so x da la yang akan miss or terasa hati..
Lagi pasal klik2 iklan nuffnangs tu, kalau betul kita klik SEPENUHNYA so x salah kalau kita tulis, dengan tulis tuan blogger akan membalas jasa kita , INSYAALLAH.

Itu sahaja yang shah nak bebel petang nih.
Akhir kalam, Shah blogger baru, kalau salah tlg betulkan .Komen la.
Assalamualaikum wbth....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...