Mohon Share. Kanak2 Hilang.


Kuala Lumpur: Keluarga Muhammad Yunus Yazaljala merayu kepada orang ramai yang mempunyai maklumat berhubung kehilangan anak mereka sejak Rabu lalu menghubungi balai polis berhampiran.

Bapanya, Yazaljala Muhamad Noor, 53, berkata, anaknya itu yang berusia sembilan tahun pada mulanya keluar bermain bersama adik lelakinya, Muhammad Yaakub, berusia lima tahun berhampiran kediaman mereka di Bandar Tasik Puteri, Rawang jam 5.30 petang.

Menurutnya, selepas selesai bermain, anaknya itu tidak pulang ke rumah sebaliknya hanya Yaakub yang pulang bersendirian dan memberitahu Yunus menaiki sebuah kereta.

“Malah dakwaan anak bongsu saya itu disokong kakaknya keesokan harinya selepas pulang dari sekolah apabila memberitahu rakan Yunus ada ternampak anak saya itu menaiki kereta di kawasan perumahan kami.

“Yunus adalah anak keempat daripada lima adik-beradik dan mempunyai ramai rakan. Saya pada mulanya menyangka anak saya itu pulang semula namun sehingga kini masih tidak menerima khabar berita,” katanya.

Difahamkan, Yunus berpakaian kemeja-T hitam dan seluar jean biru pada hari kejadian.

Beliau juga membuat laporan polis di Balai Polis Bandar Tasik Puteri Rawang, pada jam3.30 petang Khamis mengenai kehilangan anaknya itu.

Orang ramai yang mempunyai maklumat atau berjumpa Yunus boleh menghubungi talian 019-6053591 atau menghubungi balai polis berhampiran.

1 comments:

facebook.com/putupir untuk info

Reply

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...